Contact

Veel gestelde vragen

  • Heb je een persoonlijke hulpvraag voor jezelf of voor iemand anders? Wil je daarbij ondersteuning van MEE? Neem dan contact op met ons. Bel 088 010 22 22 of kijk op ‘MEE in jouw gemeente’.

  • MEE is van maandag tot en met donderdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.00 uur. En op vrijdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 15.00 uur

  • Cliëntondersteuning is gratis. Je hoeft niets te betalen. Ook geen eigen bijdrage.

  • Nee. Je hebt geen doorverwijzing of indicatie nodig om gebruik te maken van cliëntondersteuning.

  • De cliëntondersteuners van MEE weten veel over leven met beperkingen. Hierbij kun je denken aan (licht) verstandelijke, zintuiglijke of lichamelijke beperkingen, chronische ziekten, niet-aangeboren hersenletsel of autisme. Ook ouderen of bijvoorbeeld mensen met psychische klachten kunnen bij een cliëntondersteuner terecht. De cliëntondersteuners hebben veel kennis over wet- en regelgeving. En kennen de weg in jouw buurt.

  • MEE wil jou altijd goed en zorgvuldig helpen. Toch kan je ontevreden zijn of een klacht hebben. Dat kan gaan over een medewerker of over onze manier van werken. Blijf er niet mee zitten, maar kaart het aan. Hier lees je hoe je dit kunt doen.

  • Staat jouw vraag er niet bij of heb je geen goed antwoord kunnen vinden op jouw vraag. Neem dan contact met ons op. Bel met 088 010 22 22 of vul het formulier in dat op deze pagina staat.