Klacht
MEE wil graag dat je tevreden bent
Tevreden over de ondersteuning die je krijgt?
Tevreden over de manier waarop de medewerkers van MEE met jou omgaan?
Soms is dat niet zo.
Je bent dan ergens ontevreden over.
Je hebt een klacht.
MEE vindt het belangrijk dat je praat over jouw klacht. MEE zoekt samen met jou naar een oplossing
Stappenplan bij een klacht
Wat je kunt doen met jouw klacht.
-
Je belt, mailt of zegt de medewerker van MEE dat je ergens ontevreden over bent.
De medewerker praat dan met jou over jouw klacht.Weet je niet hoe je de medewerker kunt bereiken?
Bel naar: 088 – 010 22 22.Samen zoeken jullie naar een oplossing.
Soms kun je jouw klacht niet bespreken met de medewerker van MEE.
Of je bent na het bespreken van jouw klacht nog steeds ontevreden.
Je kunt dan jouw klacht bespreken met de manager.
De manager is de leidinggevende van de medewerkers van MEE. -
Je belt, mailt of stuurt een brief naar MEE.
Zeg of schrijf in de brief dat je een klacht hebt.
En dat je de manager wilt spreken.
MEE zorgt dat jouw klacht bij de manager komt.
• Bel naar: 088 010 22 22
• Mail naar: info@meezuidlimburg.nl
• Stuur een brief naar:
MEE Zuid-Limburg
Frankenlaan 7
6419 BT Heerlen
De manager belt of mailt jou binnen 5 dagen terug.
Zaterdag en zondag tellen niet mee.
De manager praat met jou over jouw klacht.
Samen zoeken jullie naar een oplossing.Soms ben je na het bespreken van jouw klacht met de manager nog steeds ontevreden.
Je kunt dan jouw klacht bespreken met de directeur.
De directeur is de leidinggevende van de managers van MEE. -
Je belt, mailt of stuurt een brief naar MEE.
Zeg of schrijf in de brief dat je een klacht hebt.
En dat je de directeur wilt spreken.
MEE zorgt dat jouw klacht bij de directeur komt.• Bel naar: 088 010 22 22
• Mail naar: info@meezuidlimburg.nl
• Stuur een brief naar:
MEE Zuid-Limburg
Frankenlaan 7
6419 BT Heerlen
De directeur belt of mailt jou binnen 5 dagen terug.
Zaterdag en zondag tellen niet mee.
De directeur praat met jou over jouw klacht.
Samen zoeken jullie naar een oplossing.Soms ben je na het bespreken van jouw klacht met de directeur nog steeds ontevreden.
Dan kun je jouw klacht bespreken met de klachtencommissie -
Je kunt jouw klacht bespreken met de klachtencommissie.
Je moet eerst bij de directeur zijn geweest.
De klachtencommissie is een groep mensen die niet werkt bij MEE.